PROJECTE SCRATCH a CS raltarri.pdf


Vista previa del archivo PDF projecte-scratch-a-cs-raltarri.pdf


Página 1 2 3 45628

Vista previa de texto


• Act.18 Moure’s i dir correctament el costat.
4.7 Duplicar, eliminar i canviar la mida • Act.19 Cadascú el seu polígon. Quatre personatges
dels personatges.
dibuixen un polígon diferent.
• Act.20 Fes lliscar els personatges. S’afegeixen i eliminen
personatges, se n’augmenta o disminueix la mida...
5. L’escenari
• Act.21 Menja’t el peix. Categoria sensors i canvi de fons.
6. Canvi de vestit
• Act.22 Fes caminar el gat. Fixar la rotació.
• Act.23 Canvi de vestit.
• Act.24 Animació en moviment. (card.codeclub)
• Act.25 Programa iteratiu. Modificar un programa tenint en
5compte les seves coordenades.
7. Inserir música al projecte
• Act.26 Mou-te al ritme. (card.codeclub).
• Act.27 Feliç aniversari. Dos personatges ballen al so de la
música i, quan acaba, parlen.
• Act.28 Creació d’un projecte amb els recursos apresos.
• Act. 29 Cantar i ballar fins que s’aturi la música.
8. Canvi de color del personatge. • Act.30 Partir de l’act. 18 i afegir-hi efectes de color,
Efectes: color, ull de peix, girar, pixelar,
pixelar...
mosaic, brillantor i transparència.
• Act.31 Crear un nou projecte amb els efectes de color
apresos.
• Act.32 Dansa i gira (card.codeclub). Un personatge gira
pels efectes de color al so d’una música.
• Act.33 Remolí interactiu (card.codeclub). Els efectes
canvien segons el moviment del ratolí.
• Act.34 Botó sorpresa (card.codeclub). En clicar un
personatge aquest sona i augmenta l’efecte de color.
9. Les variables: puntuació, temps, • Act.35 Persecució (card.codeclub). Un tauró persegueix un
velocitat, vides...
peix i, cada cop que el toca, augmenta la puntuació.
10. Jocs
• Act.36 Persegueix el ratolí (codeclub). El personatge
segueix el punter del ratolí, canvia de vestit i toca un so.
• Act.37 Caça la bruixa (codeclub). Es tracta de tocar amb el
punter del ratolí una bruixa que apareix i desapareix.
Encertar-la suposa augmentar la puntuació.
• Act.38 Focs artificials (codeclub). Quanpremem amb el
punter del ratolí a sobre de l’escenari, es dispara i explota
un coet en aquell lloc.
• Act.39 Màquina de fruita (codeclub). Joc semblant a
l’escurabutxaques.
• Act.40 Menja peixos (codeclub). Un peix gros es menja els
peixos petits si els toca, però
• Act.41 Cursa pel desert (codeclub). Un lloro i un lleó fan
una cursa pel desert moguts per unes tecles.
• Act.42 Què és? (codeclub). Endevinar quin objecte apareix
distorsionat en un temps determinat.
• Act.43 El meu projecte. Crear un nou programa utilitzant
tots els elements que s’han après en el curs.

Webgrafia
http://www.eduteka.org/pdfdir/ScratchGuiaReferencia.pdf
http://www.eduteka.org/pdfdir/AlgoritmosProgramacion.pdf
http://www.eduteka.org/pdfdir/AlgoritmosProgramacionCuaderno1.pdf
http://www.eduteka.org/ScratchCuadernoTrabajo1.php
http://www.eduteka.org/modulos.php?catx=9&idSubX=298
http://www.eduteka.org/GuiaAlgoritmos.php
http://www.codeclubcat.org
http://code.org/