2014 5706.pdf


Vista previa del archivo PDF 2014-5706.pdf


Página 1...4 5 67814

Vista previa de texto


Num. 7299 / 19.06.2014

14560

– La discapacitat dels alumnes, dels germans, dels seus pares o
tutors s’acreditarà per mitjà del corresponent certificat de reconeixement de grau de discapacitat, emés per la conselleria competent en
matèria de benestar social. Així mateix, es podrà acreditar per mitjà
de la corresponent targeta acreditativa de la condició de persona amb
discapacitat emesa per l’òrgan competent de la conselleria mencionada.
També podrà acreditar-se per mitjà dels documents següents:
a) Resolució de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS)
que reconega la condició de pensionista per incapacitat permanent total,
absoluta o gran discapacitat.
b) Resolució del Ministeri d’Economia i Hisenda o del Ministeri de
Defensa en què es reconega una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servici, o inutilitat.
– L’orfandat absoluta s’acreditarà per mitjà del llibre de família o
certificat del Registre Civil.
– La condició de fill o filla de família acollidora haurà d’acreditar-se
per mitjà del carnet de família educadora d’acord amb el que establix
l’Orde 19/2013, de 4 de novembre, de la Conselleria de Benestar Social,
que regula el carnet de família educadora a la Comunitat Valenciana. En
cas de no disposar de l’esmentat carnet, la situació de família acollidora
s’acreditarà per mitjà d’un certificat de la conselleria amb competències
en matèria de benestar social, o resolució administrativa o judicial per
la que es constituïx l’acolliment familiar.
9.4. La puntuació màxima que s’obtindrà sumant la puntuació obtinguda en els apartats 9.1 (renda anual disponible per capita) i 9.2 (circumstàncies sociofamiliars) no podrà ser superior a 20 punts.

– La discapacidad de los alumnos, hermanos, sus padres o tutores
se acreditará mediante la correspondiente certificación de reconocimiento de grado de discapacidad, emitida por la consellería competente
en materia de bienestar social. Asimismo se podrá acreditar mediante
la correspondiente tarjeta acreditativa de la condición de persona con
discapacidad emitida por el órgano competente de la citada consellería.
También podrá acreditarse mediante los siguientes documentos:
a) Resolución del Instituto Nacional de la Seguridad Social (INSS)
reconociendo la condición de pensionista por incapacidad permanente
total, absoluta o gran discapacidad.
b) Resolución del Ministerio de Economía y Hacienda o del Ministerio de Defensa reconociendo una pensión de jubilación o retiro por
incapacidad permanente para el servicio o inutilidad.
– La orfandad absoluta se acreditará mediante el libro de familia o
certificado del Registro Civil.
– La condición de hijo/a de familia acogedora se acreditará mediante el carné de familia educadora de acuerdo con lo establecido en la
Orden 19/2013, de 4 de noviembre de la Consellería de Bienestar Social
que regula el carné de familia educadora en la Comunitat Valenciana.
En caso de no disponer del citado carné, la situación de familia acogedora se acreditará mediante certificado de la consellería con competencias en materia de bienestar social, o resolución administrativa o judicial
por la que se constituye el acogimiento familiar.
9.4. La puntuación máxima a obtener sumando la puntuación obtenida en los apartados 9.1 (renta anual disponible per cápita) y 9.2 (circunstancias sociofamiliares) no podrá ser superior a 20 puntos.

Article 10. Sol·licituds. Forma de presentació
10.1. Les sol·licituds d’ajuda assistencial de menjador, d’acord amb
el model inclòs com a annex I d’esta orde, hauran d’anar acompanyades
de la documentació següent:
a) Fotocòpia del DNI/NIF/passaport/NIE (número d’identificació
d’estranger) dels sol·licitants (pares, tutors o semblant), així com del
NIF de l’alumne, si en té.
b) La documentació, detallada en apartats anteriors, que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, la renda familiar
i aquelles dades sociofamiliars que són preses en consideració per a la
concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud.
10.2. Les sol·licituds, junt amb la documentació corresponent, es
presentaran en els centres educatius on es trobe matriculat l’alumnat.
La documentació, com ja s’ha indicat, haurà de ser original o còpia
confrontada pel funcionari receptor.
10.3. El model de sol·licitud és únic i s’utilitzarà també en la convocatòria de transport.
10.4. En el cas que els alumnes que formen part de la mateixa unitat
familiar estiguen escolaritzats en el curs 2014-2015 en un únic centre,
es presentarà una única sol·licitud; si estan escolaritzats en diversos
centres, es presentarà una sol·licitud per cada centre.
10.5. Els equips directius dels centres receptors de sol·licituds han
de comprovar que la sol·licitud està correctament omplida i firmada
pel pare i la mare o nou cònjuge o persona unida per anàloga relació, o
pels tutors, sempre que convisquen amb l’alumne i que es presente la
documentació requerida.
10.6. Els membres de la unitat familiar, per mitjà de la firma en
l’imprés de sol·licitud, autoritzen la conselleria competent en matèria
d’educació a obtindre la informació econòmica necessària per a participar en esta convocatòria. Esta informació és facilitada per l’Agència
Estatal de l’Administració Tributària per mitjans telemàtics.
10.7. Una vegada omplida i presentada la sol·licitud, les persones
firmants autoritzen la conselleria competent en matèria d’educació a la
inclusió de les seues dades personals arreplegades al llarg del procediment en un fitxer informatitzat, en els termes i condicions que s’arrepleguen en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció
de Dades de Caràcter Personal, així com en el Reial Decret 1720/2007,
de 21 de desembre, pel qual s’aprova el reglament de desplegament de
la referida llei orgànica, i d’acord també amb el Decret 96/1998, de 6
de juliol (DOCV 3291, de 22 de juliol), del Consell, pel qual es regulen
l’organització de la funció informàtica, la utilització dels sistemes d’informació i el registre de fitxers informatitzats en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat.

Artículo 10. Solicitudes. Forma de presentación
10.1. Las solicitudes de ayuda asistencial de comedor, según modelo incluido como anexo I de la presente orden, deberán ir acompañadas
de la siguiente documentación:
a) Fotocopia del DNI/NIF/pasaporte/NIE (número de identificación
de extranjero) de los solicitantes (padres, tutores o similar), así como del
NIF del/la alumno/a si dispone del mismo.
b) La documentación, detallada en apartados anteriores, que resulte
necesaria para acreditar la composición de la unidad familiar, la renta
familiar y aquellos datos sociofamiliares que son tomados en consideración para la concesión o, en su caso, baremación de la solicitud.
10.2. Las solicitudes, junto con la documentación correspondiente,
se presentarán en los centros educativos donde se encuentre matriculado
el alumnado. La documentación, como ya se ha indicado, deberá ser
original o copia cotejada por el funcionario receptor.
10.3. El modelo de solicitud es único y se utilizará también en la
convocatoria de transporte.
10.4. En el supuesto de que los alumnos que forman parte de la
misma unidad familiar estén escolarizados en el curso 2014-2015 en
un único centro, se presentará una única solicitud: si estuviesen escolarizados en varios centros, se presentará una solicitud por cada centro.
10.5. Los equipos directivos de los centros receptores de solicitudes
han de comprobar que la solicitud esté correctamente cumplimentada y
firmada por el padre y la madre o nuevo cónyuge o persona unida por
análoga relación o por los tutores, siempre que convivan con el alumno,
y que se presente la documentación requerida.
10.6. Los miembros de la unidad familiar, mediante su firma en el
impreso de solicitud, autorizan a la consellería competente en materia de educación, a obtener la información económica necesaria para
participar en esta convocatoria. Dicha información es facilitada por la
Agencia Estatal de la Administración Tributaria por medios telemáticos.
10.7. Una vez cumplimentada y presentada la solicitud, las personas
firmantes autorizan a la consellería competente en materia de educación
a la inclusión de sus datos personales, recogidos a lo largo del procedimiento en un fichero informatizado, en los términos y condiciones
que se recogen en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de
Protección de Datos de Carácter Personal, así como en el Real Decreto
1720/2007, de 21 de diciembre, por el que se aprueba el reglamento
de desarrollo de la referida ley orgánica, y de acuerdo también con el
Decreto 96/1998, de 6 de julio (DOCV 3291, de 22 de julio), del Consell, por el que se regulan la organización de la función informática,
la utilización de los sistemas de información y el registro de ficheros
informatizados en el ámbito de la Administración de la Generalitat.

adplus-dvertising