Documento1.pdf


Vista previa del archivo PDF documento1.pdf


Página 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Vista previa de texto


C. EINES DE COMUNICACIÓ
Cal que sapiguem explicar el nostre producte de forma atractiva, concisa i
honesta, Per a fer-ho, abans hem de fer anàlisi de les nostres fortaleses
(emfatitzar-les) i les nostres debilitats. Un cop ho tinguem clar, totes les nostres
eines han de ser coherents.

E-mailing
En la mesura del possible, han de ser personalitzats.
Recordem que si és a més d’un destinatari, ha de ser en còpia oculta (cco)
Els mails han de ser breus, clars, visuals, atractius, que es puguin llegir en
diagonal, d'un cop d'ull.
En l’assumpte del mail cal posar tota la informació útil posible, ja que això pot
determinar que obrin o no el nostre mail.
El mail ha de contenir:
 Qui som, què fem, en una o dues línies.
 On, quan i com ens pot trobar durant la fira
 On ens pot veure (si es tracta d’un espectacle, indicar les properes
actuacions)
 Contacte
 Incloure alguna imatge al cos del text (intentar evitar adjunts, però si cal,
que no pesin gaire)
 Links a tràilers, pàgines web, etc

És recomanable trucar després d’enviar-lo per assegurar-nos que l’han rebut.
Targetes
Cal dur-ne sempre, durant totes les hores de la fira i en tots els espais, ja que no
se sap mai on es pot fer una coneixença interessant. A les targetes ha de constar
el mòbil de contacte, el mail i el web de la companyia. Donat que a una fira es
pot arribar a veure i conèixer molta gent, és recomanable que la targeta tingui
foto.
Dossiers
No és necessari imprimir-ne ni portar-ne més que un parell per ensenyar-lo en
les entrevistes personals. És preferible enviar-lo després per correu electrònic.

Comunicació personal
Les fires són un espai pensat per a les trobades personals. Per tant, cal dedicar
molta cura a la comunicació personal.
El discurs ha d’estar ben preparat, ha de ser curt (d’entre 2 i 5 minuts) i
en diferents idiomes. És recomanable assajar-lo abans i si pot ser, amb algú que
no conegui la nostra feina per veure si funciona.
A l’hora de definir el nostre espectacle o producte hem d’evitar tòpics (és fresc,
diferent) i donar informació clara, atractiva i honesta.